CRI ameba.eu, s.r.o.

ameba.eu je personálně marketingová agentura se zaměřením na cílené vyhledávání vhodných uchazečů prostřednictvím marketingových nástrojů. Od roku 2015 jsme pracovali pro více než 500 zákazníků.

Konzultant/ Konzultantka relokačních služeb s RJ/AJ/ČJ

Popis/Náplň práce

• Každodenní komunikace s klienty v ruském, anglickém a českém jazyce (odbavování individuálních požadavků našich stávajících klientů
osobně, po telefonu a emailu).
• Vyhledání nejvhodnějších a individuálních řešení pro naše významné klienty:
o Vyhledání nemovitostí ke krátkodobému a dlouhodobému pronájmu;
o Vyhledání školních a předškolních zařízení a registrace děti k výuce;
o Vyhledávání lékařů a zdravotnických zařízení;
o Doprovody klientů na prohlídky nemovitostí, do škol/školek a do zdravotnických zařízení;
o Zastupování klientů na úřadech (registrace vozidel, výměny řidičských oprávnění, získání parkovacích karet);
o Zajištění mezinárodních stěhovacích služeb;
o Otevírání/uzavírání bankovních účtu a jiné služby dle individuálních požadavků klientů.


Nabízíme

• Zaškolení zkušenými kolegy a průběžná zpětná vazba.
• Příjemné a přátelské pracovní prostředí v mezinárodním týmu (o velikosti 10 osob).
• Získání zkušeností v oblasti klientského servisu.
• Spolupráce s významnými klienty z celého světa.
• Velká flexibilita, podpora individuálního přístupu a iniciativy.
• Kancelář v centru Prahy (Opletalova 55, Praha 1).
Jaké Vám můžeme nabídnout finanční ohodnocení a benefity?
• Fixní hrubý plat v rozmezí 42.000 - 60.000 Kč v závislosti na profilu a zkušenostech kandidáta.
• Motivační systém finančních bonusů (průběžná zpětná vazba a navazující finanční bonusy za každý odpracovaný měsíc).
• Multisport karta.
• 4 týdnů dovolené.
• Mobilní tarif s neomezeným voláním a daty.
• Kulturní a sportovní firemní akce a team-buildingy.


Benefity

  • arrow_right_altPříspěvek na mobilní tarif
  • arrow_right_altPřátelské prostředí
  • arrow_right_altSpolečenské akce
  • arrow_right_altFinanční bonusy / prémie
  • arrow_right_altFiremní akce
  • arrow_right_altFlexibilní začátek/konec pracovní doby
  • arrow_right_altHomeoffice
  • arrow_right_altIndividuální rozvržení pracovní doby
  • arrow_right_altJazykové kurzy
  • arrow_right_altKariérní růst
  • arrow_right_altMožnost občasné práce z domova
  • arrow_right_altPodpora osobního rozvoje a postupu
  • arrow_right_altPodpora vašich zajímavých nápadů
  • arrow_right_altPracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • arrow_right_altPřátelský kolektiv
  • arrow_right_altPružná pracovní doba
  • arrow_right_altSlužební auto i pro soukromé účely
  • arrow_right_altVzdělávací kurzy
  • arrow_right_altZázemí stabilní společnosti

Požadujeme

Splňujete naše požadavky?
• Rád/ráda pracujete v kolektivu?
• Máte pozitivní vztah k lidem a novým výzvám?
• Rád/ráda komunikujete s klienty a kolegy v týmu?
• Jste rodilá/ý mluvčí ruského nebo ukrajinského jazyka?
• Máte pokročilou znalost českého a anglického jazyka (slovem i písmem)?
• Máte dokončené středoškolské vzdělání s maturitou?
• Zkušenosti s prací v call-centru jsou pro nás velkou výhodou.
• Zkušenosti s prací ve zdravotnictví jsou pro nás velkou výhodou.

distanceMísto působení

  • Hlavní město Praha

schoolObory

  • Administrativa

architectureProfese

  • Administrativní pracovník
  • Asistentka
  • Tlumočník, překladatel

schoolPožadované vzdělání

  • Středoškolské s maturitou

how_to_regVhodné i pro

  • Bez praxe
  • Absolventy

work_historyÚvazek

  • Plný

paymentsPlat

  • od 42.000,- do 60.000,- Kč

Společnost TIFRA (www.tifra.cz) poskytuje relokační a asistenční služby významným nadnárodním společnostem a jejich zahraničním zaměstnancům z celého světa. Mezi služby společnosti TIFRA patří zejména vyhledávání nemovitostí k pronájmu, vyhledání a asistence se zápisem do školních/předškolních zařízení, vyhledání zdravotnických zařízení a doprovod k lékařům, sjednávání soukromého zdravotního pojištění cizinců, provoz nepřetržité zdravotní asistenční služby, výměny řidičských průkazů, a množství jiných služeb expatům a jejich rodinným příslušníkům v České republice.

Kontaktní osoba

Jana Pospíšilová
mailjana.pospisilova@ameba.eu
call+420 727 880 490